N A P I C E

Monday 6 June 2011

..::: Kekasih Tunggal Napice :::..

IZINKAN SELAMANYA NAMAMU DIHATIKU
Semenjak hadirnya dirimu . . . Hidup tak lagi seburuk longkang . .hehe . . Izinkanlah aku untuk senantiasa menemanimu dikala aku kesepian dan keseorangan . . . Terima kasih kerana menerima aku seadanya . . Kadangkala aku menangis diatas kekurangan sikapmu terhadapku . .   
Mengapa dirimu terlalu baik padaku? . . Adakah kerana aku hanya seorang wanita yang dikau cintai? . . Mengapa aku yang engkau sayang? . . . Jujur kah engkau terhadap aku? . . Benarkah sayangmu hanya untukku? . . Apakah selama ini engkau korbankan segalanya hanya bagiku? . . 
Siapa aku padamu? . . . Siapa dia sebelum aku? . . . Jawabannya hanya satu . . . kerana hanya dirimu yang aku cintai . . yang aku sayangi . . yang lepas biarkan ia belalu . .itu hanya tinggal kenangan . . jika tiada kenangan yang lepas . . tak wujud aku yang memberi sepenuhnya kesempurnaan padamu..begitu juga kamu . . betul kan sayang . . ? Hidup kami da seindah mimpi yang tenang . . . aku sakit . .kamu memberikan semangat..Terima kasih,sayang...Terima kasih kerana menerima diri ini seadanya.. aku akan kekal dihati kamu . . InsyaAllah segalanya akan berakhir dengan kegembiraan . . Kami tak sabar nak kahwin . . Tapi kami masih mengumpul duit . . Duit bukan mudah nak kumpul..sekarang semua benda nak guna duit...so..sabar je laa..
++ILOVEYOUSOMUCH++

No comments: